Nous horaris de pràctica, noves activitats pel curs 2022-23

Comencem la nova temporada amb molts ànims, i amb el desig d’estendre la pràctica del Zen a tots els segments de la nostra societat. Unes persones més conscients, tant de si mateixes com del món de què formen part, és propiciar que siguin més compassives i respectuoses i, per tant, és ajudar a construir una societat més justa, amable i integradora.

Amb aquest esperit és que proposem per a aquest inici de curs:

1- NOUS HORARIS (veure la infografia), que facilitin més la pràctica de la meditació en sectors socials més amplis.

2- NIT DE LES RELIGIONS, esdeveniment que promou l’Ajuntament de Barcelona i en què Centre Zen Nalanda participarà per segon any consecutiu. Tindrà lloc dissabte 17-SET, de 18.00 a 20.00 hi farem una iniciació al budisme Zen ia la pràctica de la Cerimònia del Te.

3- SESSIÓ D’INICIACIÓ GRATUÏTA, perquè les persones que ho desitgin puguin conèixer de primera mà com es medita, i com es fa al Zen, una de les maneres més correctes i fidels a l’origen de meditació. Això ho farem el divendres 30-SET a les 19.00h, i el dissabte 1-OCT a les 10.00h.

4- RETIR URBÀ DE MEDITACIÓ, una jornada de pràctica intensiva d’un dia per a penetrar en profunditat en la pràctica del Zen. Tindrà lloc el dissabte 15-OCT, de 07.30h a 20.30h, al mateix Centre Zen Nalanda.

Anirem anunciant les convocatòries al seu moment. Encara que si necessiteu informació prèvia, us podeu comunicar amb nosaltres per correu electrònic a nalanda@nalanda.cat.